Tiedote -Strategia päivitetty
Julkaistu: 26.10.2020 00.00

Tiedote -Strategia päivitetty

Pajamäen Pallo-Veikot päivitti strategiansa ja uudisti toimintamallejaan

Uusi strategia ja seuran toimintakäsikirja tähtäävät siihen, että seurassa toimitaan systemaattisemmin ja seurayhteisö on sitoutuneemmin mukana toiminnassa. Projektin lopputulos esitellään seuran syyskokouksessa 25.11.2020.

Pajamäen Pallo-Veikkojen kehitysprojekti tuli elokuussa päätökseen. Projektin tavoitteena oli päivittää seuran strategiaa ja kehittää seuran identiteettiä. Toisena päätavoitteena oli luoda ja uudistaa seuran sisäisiä toimintamalleja muun muassa hallituksen ja joukkueiden toimintaan sekä taloudenhoitoon liittyen.

Projektin lopputuotteena syntyi seuran toimintakäsikirja, jossa on kirjattu sekä strategia että seuran toimintamallit.

– Olen tyytyväinen sekä seurakehitysprojektiin että siitä jalostuneeseen toimintakäsikirjaan. Toimintakäsikirja on mielestäni helposti luettava ja omaksuttava kokonaisuus, johon toivon, että koko seura tutustuu. Se sisältää paljon sellaisia muutoksia käytäntöihimme, joiden läpiviemisen hallitus on katsonut välttämättömäksi, jotta seuratoiminnan laadukas jatkaminen on mahdollista, Kimmo Assmuth PPV:n hallituksesta kertoo.

Toimintakäsikirja sisältää hallituksen esityksiä seuran toimintamalleiksi ja niistä tullaan päättämään syyskokouksessa 25.11.2020. Toimintakäsikirja ja strategia esitellään kokonaisuudessaan syyskokouksessa.

Esitetyssä strategiassa esiin nousevat yhteisölliset asiat ja arvot. PPV haluaa profiloitua yhteisölliseksi jalkapalloseuraksi, johon ihmiset tuntevat kuuluvansa. Tavoitteena on myös nostaa valmennuksen tasoa seurassa sekä ammattimaistaa seuran hallintoa.

Seuran strategisissa toimenpiteissä on kaksi merkittävää uudistusta. Hallitus esittää, että seuran taloushallintoon tehdään uudistus ja seura siirtyy reaaliaikaiseen, yhden tilin malliin perustuvaan taloushallintoon.

Hallitus myös esittää strategiassa, että seuraan palkataan junioripäällikkö, jonka tehtävänä on muun muassa tukea junioritoimintaa ja kehittää seuran valmentajien osaamista.

PPV:n hallitus toteutti kehitysprojektin yhteistyössä Haaga-Helian liikunnanohjaajaopiskelijan Juuso Kokkosen kanssa, jolle projekti oli samalla opinnäytetyö.

Lisätiedot:

Kimmo Assmuth